19-08-2011

Hej hej!

Ja igår var jag med Madde som vanligt, hehe...

Vi var hemma hos henne först, låg och pratade, chillade som vi alltid gör, så kom hon på att hon ville ha hamburgare så vi tog första bästa buss till mig och gjorde hamburgare och pommes, ni anar inte hur gott det blir när vi gör det haha! :D

Sen satt vi då och chillade ännu mer, och vid 10 så for hon hem och då satte jag mig vid datan och kollade slött på Gossip Girl, då kom jag på att Nissan åker hem idag så jag gick till svartöstan i regnet för att träffa honom och vara med honom en stund.
Vid 4 tiden gick jag hem igen haha, var ganska så blöt pga äckel regnet och nu verkar det vara uppehåll som tur är! :)

Såg förövrigt nyss denna film



Filmen handlar om en familjs dotter som blir våldtagen av en äldre man som hon pratat med över internet.
Tyckte inte den var så bra som jag trodde den skulle vara, pappan i filmen blir crazy pga vad som hänt och vill ha fast killen till vilket pris som helst och ja, ni kan ju alltid pröva ladda ner den eller nå :)

Nu ska jag lägga mig i ett bad, spela lite Bubble Blast och alla andra spel jag laddat ner till telefon, får väl börja ta det lugnt eftersom skolan börjar på måndag, fuck life hejdå.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback