12-12-2011

Tjenis penis!

Ligger hemma hos emma i skrivande stund, ska sova hära så vi ska sova alldeles strax, skönt!
Som ni alla vet är det måndag idag, gick alltså som vanligt till fem men det jämnade ut sig snabbt då jag är ledig imorgon, men ska dock upp med emma kl halv 8 till skolan för att jag ska ha möte kl 10, as intressant eller hur?

Nåväl, efter skolan åkte jag och emma hem till mig, vi åt go jävla mat och sen försökte vi sova, vilket vi misslyckades med haha..
Och som min kära klasskamrat Hannah hade skrivit idag på facebook, våran klass är helt vrickad, alltid efter skolan så sitter dom och länkar massa fula videos till varandra, skriver konstiga saker i varandras loggar osv, ganska söta och charmiga om ni frågar mig ;)

Nåånå, nu är emma klar i duschen, nu jävlar ska det sovas för fulla muggar, godnatt! :)



MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback