18-12-2011

Hej!

Måste bara påpeka att ni som läser min blogg är lite roliga, när jag inte uppdaterar, ja då jävlar har jag mer folk som kollar, men när jag uppdaterar så läser typ bara 3 st min blogg per dag ungefär, haha.. :D

Nåväl, min helg i stort sett har varit skön och mysig, vi har sett massa av film, sovit, pratat oswv :)
Umgåtts med Emma och Andreas också :)

Ja, imorgon ska jag iallafall klä granen med mormor, syster yster kanske kommer också! :)
Hm och så måste jag springa på stan och köpa något till mormor och morfar och mamma och syster, fan va jobbigt, hatar att köpa julklappar, det är ju svårt..

Har ni som läser min blogg köpt klart era julklappar eller är ni som mig och har inte ens börjar? :)



Aja ska lägga ner verksamheten här nu och titta på lite julklapptips och sedan kanske ta och packa väskan till imorgon, jobbigt med skola till 5, eh jo..

MVH Jessica Johansson Kuronen





Jag är typ klar med mina julklappar! tror jag, eller jag har typ en kvar eller nått :D ihihihihihhihihi

Jag läser faktiskt din blogg everyday, oavsett om du uppdaterar eller ej :D

2011-12-20 » 02:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback