01-02-2011

Hellu :)

Idag har jag faktiskt legat hemma och sovit väldigt länge.
När man är sjuk så får man inte fara till praktiken eftersom jag kan smitta små barnen hur lätt som helst. Men iallafall Madde kom hit vid halv 1 och då satt vi här ett tag, vi gick till coop och köpte lite glass :D
Sen for vi hem till henne och kollade massa tv och myste med deras hund :)

Sen nu när jag kom hem så såg jag att mamma köpt mitt gymkort! Äntligen, så när jag blir frisk ska jag träna och försöka gå ner i vikt :)
Ska nog slå igång en film, ladda nämligen ner denna film igår.



Kollade lite på den för typ två år sen, men tyckte inte den verkade bra då, ger den ett nytt försökt nu. Återkommer med vad jag tyckte om den sen :)

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback