04-02-2011

Hej! :)

Bara för att jag inte har något liv så uppdaterar jag hah! :D

Aja jag läste ut min kära bok idag av Richard B. Pelzer.. Fast jag har ju med mig två andra som jag nämnde :)
Har suttit och pratat med mormor litegranna om allt möjligt, är så härligt att jag kan berätta allt åt henne utan att hon säger till någon ;)
Kan förövrigt bjuda på någon gammal bild jag har på denna datorn :' D i brist på annat xD



Wie blondie! Saknar det litegrann ändå men tyvärr klarar jag inte av att vara blond länge eftersom det är min naturliga hårfärg så blir jag snabbt less.
Men nu ska jag istället se en film, blir nog American History X :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback