06-02-2011

Hellu! :)

Tillbaka i Luleå då..
Känns väl.. tråkigt.. haha som jag alltid tycker, sitter och sniffar på min tröja som luktar kalix, seriöst jag är beroende av stället och lär flytta dit när jag går ut skolan :D

Sen jag kom hem har jag läst lite i alla mina böcker, sen kollar film.
Började kolla film när jag åkte från Kalix, hann inte se klart den så såg klart den nu.
Såg denna film ;



En verklighetsbaserad film tydligen. Har sett denna film tidigare och den är så jävla bra! :)
Så ni som inte sett den, SE DEN!
http://www.kickasstorrents.com/the-shawshank-redemption-1994-720p-brrip-mnm-rg-h264-t4451768.html

Blueray Rippad 720p, there u go! :)

Nu ska jag lyssna på massa musik och spela lite Angry Birds ;)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback