12-02-2011

Goddag! :)

Ja, idag vaknade jag rätt så sent, vaknade klockan 1 och är fortfarande trött hah!
Gick ut en stund inatt för att leta med Fredrik efter hans mobil, men tyvärr hitta vi den inte, synd att han tappade bort den, han hann bara ha den 3 månader eller mindre :o En Iphone 4..

Aja sen nu när jag vaknade har jag suttit hära vid datorn, kollat film och fixat mina naglar. Försökte ta en bild och visa hur det blev, så ja.



En röd sida, halva grönt och halva lila, tycker det blev ganska nice ändå :D

Nu så ska jag fortsätta se min film, har laddat ner The Butterfly Effect med Ashton Kutcher eller hur man nu stavar hans efternamn, han är en bra skådespelare iallafall :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback