15-02-2011

Hellu! :)

Var hos mormor väldigt länge insåg jag :)
Alltid när jag kommer dit så har vi så mycket att prata om ;)

Aja det är sjukt kallt ute men jag och Jonte ska till Gården ikväll, vi har inte umgåtts på länge så det ska bli kul :)
Har inte så mycket att skriva insåg jag haha..



Sååå ja jag funderar på att skaffa muche(stavning?) Vad tycker ni? ;) är så het!
Haha nu får jag ta och sluta upp med det här, bjuder på bilder istället med alla hårfärger jag haft :D



Hel blond.



Blondt över hår, brunt underhår, brun lugg.



Rödtott.



Mörkbrunt.



Brunt med blonda slingor, som blev orange HAHA :D

Aja, nu ska jag börja göra mig färdig, Jonte ringer när som helst! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback