17-02-2011

Hellu :)

Idag är jag typ sjukt ledsen ändå..
Det var sista dagen på praktiken och seriöst, jag har blivit kär i dom små liven!
Jag lovade att jag ska komma tillbaka och hälsa på osv, funderar på om 2 veckor (A)
Och så ska ajg nog söka praktikplats där till hösten igen.

Nu är klockan 2 och bussen går om 15 minuter, känns inte så givande att fara till skolan i den här kylan men, det är ett måste så det är lika. Det är ju även musik så känns ltie bättre ;)

Senare ska jag åka hem såklart, käka mat, eh ja loda bara allmänt hah xD
Funderar på att gå till willys efter skolan och köpa nå gott :O
Ladda ner nå film, typ se Tangled igen (A)

Ska nog även ta lite bilder, behövs känner jag :)




MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback