18-02-2011

Hej.

Well blir ett kort inlägg.
Var och simma med Madde, ymer, johnny och victor idag, skönt som fan!
Sen så for jag då hem (Y) och är sjukt hungrig men har ingen mat klar!

Hade ju också skola idag, efter teckenspråket som förövrigt gick bra som vanligt (filma i språkboxen) så gick jag, joakim och andreas till Max för att käka, sjukt gott istället för jävla äckel leverbiff :(
Sen hade vi idrott och FYFAN säger jag bara, åkte långskidsskridskor, man fick jävligt ont i fötterna och jag blev sjukt less på lärarna som inte fattar att det är kallt..

Aja sen for jag ju och simma och nu sitter jag ju hemma och gör inget.
Känner mig så äckligt förbannad men har inget att vara sur över egentligen.
Hate on me, Haters.

Glee Cast – Hate On Me (Glee Cast Version)

Sjukt bra låt!

Aja ska se mitt avsnitt av Glee och se om Vampires Diaries har kommit ut.



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback