20-02-2011

Hellu! :)

Kom nyss från mormor :)

Har suttit där en halvtimme och snackat om Kalix och att hon ska röngtas på tisdag, hoppas det är bra :O
Aja den 25 ska jag förhoppningsvis åka till Kalix med min kusin Jennifer, min syster kommer då isåfall redan vara där med min mormor, och morfar komma vara hemma i Luleå tror jag :)

Innan jag drog till mormor kollade jag på filmen " Hjälp jag är en fisk! "
Älskar barnfilmer fan, den var jätte bra iallafall hihi..
Och nu ska jag checka en annan barnfilm, så jag skriver kanske en rad senare :D





MVH Jessica Johansson Kuronen





sv superkul att du är med i dagens blogg :D Nu har jag en tävling där du kan vinna ett linne från Armani :D

2011-02-20 » 21:06:46

Åhh, sjukt fin bild på dig :)

2011-04-11 » 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback