21-02-2011

Hej! :)

Vaknade alldeles nyss så är helt virrig haha.

Har tydligen ingen mer matte på måndagar numera, så jag börjar 12.25, love that!
Dock går jag ju till 5 och har bara 2 lektioner nu så det blir ju jävligt tråkigt..
Ska alldeles strax gå och klä på mig och fixa mig lite :)

Antar att dom flesta av er som läser min blogg har börjar skolan redan, och ja Jonna, jag vet att du inte går skola HAHA!
Nää nu börjar tiden bli knapp, bussen går 43, så puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen





» Beich

Dagens blogg är uppe nu!

Vann du inte finns det en ny chans idag med!



Inlägget hittar du här:

http://beich.blogg.se/2011/february/vill-du-ha-tusentals-fler-besokare-var-med-i.html



Lycka till!

Kram Bea



PS: Missa inte NEULASH-tävlingen imorgon!( få längre ögonfransar värde 1500 kr)

2011-02-21 » 12:53:10

- söt du är!

2011-02-21 » 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback