23-02-2011

Hej! :)

Kom nyligt hem från skolan.

SATAN så jävla kallt det är! Dog litegranna! :(

Aja var på biblioteket med Ellen och fixade info osv om vårat arbetsområde vi fått på BFn, vi har om synskadade ;D
Sååå vi ska ringa och boka en tid imorgon för att göra ett besök om vi nu får det, fråga lite frågor och få fram lite fakta, det blir nog bra det :)

Annars har jag inte gjort så mycket, fick sluta tidigare från BFn, och slapp gå på Matten för jag var själv, men var tvungen att ta med mig matteboken, så ska räkna lite ikväll :D

Nu iallafall när jag kom hem så tog jag lite nya bilder, såklart på mig haha xD



Dagens facelook kan man väl säga!

Nu ska jag fixa mig något att käka, är sjukt hungrig!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback