26-02-2011

Hellu! :)

Har inte orkat bloggat något, har kännts lite jobbigt haha!

Aja har ju haft skola, varit jävligt trött osv osv :(
Igår var jag och tränade med Madde, sen på kvällen for jag till henne och umgicks med henne och Johnny, det var kul :)

Sen när jag kom hem därifrån såg jag klart Burlesque, en film jag riktigt rekomenderar!
http://www.tankafetast.com/torrent/4922-burlesque-2010

DOWNLOAD!!!!!

Just nu sitter jag och skrattar för mig själv åt gamla program jag kollade på när jag var liten ;)
Som dessa!







Finns inga bättre program än dom asså!
Håller på att ladda ner Pokemon, första säsongen just nu, har ju redan Sailor Moon alla avsnitten, ska ladda ner Digimon också, ffyfan vad jag är cool! :)

Vill ni ladda ner Pokemon första säsongen så kan ni göra det här!
http://www.tankafetast.com/tv-serier/5406-pokemon-1998

Nu så tänker jag gå och göra mig lite gröt, så sjukt gott att käka på morgonen japp japp, sen ska jag se om mina Pokémon avsnitt har laddat färdigt och sätta mig för att kolla på det :D
Uppdaterar kanske senare, om ni har tur! :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback