27-02-2011

Hellu! :)

Kom nyss hem.

Har varit på Maddes Cheer genrep till en tävling dom ska på nästa söndag, GOOD LUCK SIS! <3
Dom var riktigt duktiga!!

Aja annars idag så har jag inte gjort mycket, Peter var förbi en sväng och umgicks med mig, vi pratade om allt mellan himmel till jord! :)

Och nu ska jag ladda ner lite ny musik till funken, behövs när jag ska sitta på en och en halvtimmes bussfärd till Kalix, dock vill jag fara ikväll, men har ingen att sova hos i själva Kalix hah :O
Men det löser sig, annars far jag bara imorgon :)



Eh ja, jag är sjukt snygg, jag vet ;)
Nä nu ska jag ladda ner musik som sagt, sen se lite film, har laddat ner denna;



Är en skräckfilm, men får se om den verkligen är så läskig.
Kan lika gärna slänga in handlingen :)

1920-talets England. En ung och naiv lärarinna får jobb som privatlärare åt två barn på en stor, vacker herrgård. Men friden och lugnet försvinner när hon börjar få nattliga besök av spöken från en svunnen tid. Det visar sig att huset ruvar på fruktansvärda hemligheter - och hon tvingas gräva djupt i det förflutna för att få reda på sanningen...

http://www.tankafetast.com/torrent/5314-the-turn-of-the-screw-2009

MVH Jessica Johansson Kuronen






SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

2011-02-27 » 20:15:44

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-02-28 » 07:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback