27-02-2011

GO GAGA!

En av få låtar jag verkligen gillar faktiskt av henne, nog den enda jag skulle kunna lyssna på hela tiden, lyssnat på den nu i 2 timmar, hitills inte less hah!



Nu är klockan i skrivande stund 03.08, haha fyfan vad gör jag vaken?

Aja jag for ju till VoltArenan med Madde och Johnny igår på kvällen, och chillade till klockan 6, sen for jag hem till henne en stund och pratade lite.
Efter det så gick jag till Magnus och vi såg The Descent, kan kolla på den filmen hur många gånger som helst och ändå hoppa till av grejer jag redan vet ska komma, hah.

Vid halv tolv gick vi ut en sväng och gå, för vi hade sjukt tråkigt och då sen kom jag på att jag kanske skulle börja gå hem, så nu är jag ju hemma och nördar musik och Angry Birds :)
Börjar väl bli dags att sova antar jag, puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback