09-01-2011

Hej hej, hemskt mycket hej!

Ja ja, kan ju berätta att jag skulle egentligen dygna inatt, jomen jo det gick ju skit bra!
Eller så inte.. Jag tänkte att jag skulle sova under 4 timmar, vaknade av alarmet vid halv 8 och somnade om.. SERIÖST! Okej nä jag ska inte dampa mer... AAAH

Haha.. Blir cp av min musik (A)

Aja, sitter och ladda ner lite spel, igår laddade jag nämligen ner Angry Birds som bara finns på Iphone, andra touch mobiler, fast äntligen har dom släppt det till PC/MAC och jag älskar verkligen det spelet!
Det handlar om att man har en slangbella, i slangbellan är det fåglar som har olika "attacker" och man ska pricka sönder så gröna grisar? ;p haha det är faktiskt kul :)
Langar några bilder!







Så ser några av banorna ut! :)
Är ett ganska roligt tidsfördriv men akta säger jag bara, man blir fett sur när det inte går som man vill haha!
Den som nu blir intresserad av spelet, så kan jag även langa nerladdningslänken.

http://tankafetast.com/torrent/4290-Angry_Birds_(PC_och_MAC)

THERE U GO! Varsågoda och nöta tills ni blir less!

Aja nu ska jag faktiskt fortsätta lyssna på min awesome musik, försöka pilla igång The Sims 1 som inte funkar, BAJS.. Dock laddar ju Fredde ner alla the sims spelen just nu och ska komma hit med dom sen, hm noejd chey!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback