14-01-2011

Hej hej!

Igår hade jag verkligen ingenting att skriva om så jag valde istället att inte skriva. Nåväl, jag hade ju sista praktikdagen för denna vecka igår, sen gjorde jag inte så mycket. Var väldigt trött så jag la mig i ett bad och chillade. Madde tipsade om en film som heter Dread, tyckte den var bra ändå, ganska sjuk men ändå bra :)
Såg även att Jasper från Twilight är med som en av huvudpersonerna :D



Där har ni trailern iallafall :)

Idag har jag.. hm varit i skolan, hade Teckenspråk på morgonen och fick veta mitt prov resultat, 1 poäng från vg, hur gay är inte det egentligen?! aja G+ blev det iallafall så jag är ändå nöjd.
Sen hade jag hål tills 12.40, var i gymet med Carro, Ante och några brudar från klassen ;D
Efter idrotten kom Mattias och skjutsade hem mig, pallade verkligen inte gå från gymnasiebyn till stan :D

Nu så sitter jag faktiskt och kollar på Mio min Mio, har även laddat ner Bröderna Lejonhjärta!





Åh min barndom med Astrid Lindgren var underbar, när jag väl får barn ska jag lätt ha kvar VHS filmerna och visa dom vad jag fick se på och förhoppningsvis skulle dom älska det lika mycket som jag gjorde :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback