18-01-2011

Hej!

Idag, är jag fett suuuuur...

När jag kom hem på lunchen och startar upp Facebook så skriver alla om sina stjärntecken, blev helt cp i skallen och undrade vad som skrev, fick då en kommentar att dom ändrat allas stjärntecken.
Jordens vridaxel har tydligen snurrat eller vafan det nu är och då är allt ändrat tydligen.
Så jag var(ÄR) Lejon, men ska tydligen nu vara Kräfta? ;s

Såhär ser det ut nu iallafall.

Stenbocken: 20 jan - feb 15

Vattumannen: 16 feb - 10 mars

Fiskarna: 11 mars - 17 april

Väduren: 18 april - 12 maj

Oxen: 13 maj - 20 juni

Tvillingarna: 21 juni - 19 juli

Kräftan: 20 juli - 9 aug

Lejon: 10 aug - 15 sept

Jungfrun: 16 sept - 29 okt

Vågen: 30 okt - 22 nov

Skorpionen: 23 - 29 nov

Ormbäraren: 29 nov - 16 dec

Skytten: 17 dec - 19 jan

Fan är det för jävla svammel? Man är det stjärntecken man föds med, inte kan man bara mitt i allt byta..
Aja kommer då alltid vara Lejon, det stämmer in på min personlighet så Astriologerna kan suga min kuk.

Idag har jag haft praktik, ganska jobbigt.. Började halv 8 och fick sluta halv 4, dock gick dagen ganska fort så.
Och på torsdag har jag Estetiskt val, längtar!
Nu ska jag fortsätta äta mina mackor, slå igång någon film och sedan sova en stund :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Hahaha konkelbär xD jag dör xD

2011-01-18 » 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback