20-01-2011

Hellu! :)

Dagen började med praktik som vanligt, klockan två fick jag gå eftersom jag skulle till skolan och ha Estetiskt val :) Gick hur bra som helst!
Lärarna var hur chill som helst och skämtade mycket, sen var det också kul att det går många killar i gruppen ;D

Vi slutade iallafall 4, ska egentligen sluta halv 5 så slipper gå till 5! :D
Aja just nu sitter jag här och käkar, och tog nyss lite bilder hah.







Även töjt mitt ena öra till 16 mm nu, mitt slutmål! :D Såå när det har läkt lite mer så ska jag sätta i min vackra plugg jag köpte innan jul, fett härligt!
Nu efter jag käkat ska jag nog ladda ner film, känner att jag behöver ligga ner och ta det lugnt, har sprängade huvudvärk och ont i nacken så thats bad.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback