24-01-2011

Hej igen! :)

Okej, jag sa ju att jag skulle chekka efter någon/några filmer att rekomendera :D
Tyvärr kan jag inte lägga ut någon youtubelänk eftersom youtube fuckar....

Film numero 1.

127 Hour, handlar om en kille som gillar att klättra i berg och sprickor, men en när han är och klättrar så faller han ner och en sten fastnar på hans arm mot stenväggen. Tiden rinner ut och han måste komma på ett sätt att komma därifrån eftersom att maten och vattnet tar snart slut.

http://tankafetast.com/torrent/4289-127_Hours_(2010)

Film numero 2.

Raise your voice, handlar om en tjej som är med om en bilolycka med sin bror efter en konsert. Hon älskar att sjunga men då han dog försvann den glädjen. Hon kommer in på världens bästa musikskola och smiter dit medans hon låtsas att hon är hos sin moster eftersom hennes pappa sagt att hon inte får åka.
Väl på sångskolan möter hon den populära killen, faller för honom.. Hon måste ständigt ljuga för sin pappa, hur länge ska hon klara av att hålla den lögnen innan han får reda på sanningen?

http://tankafetast.com/torrent/4423-Raise_Your_Voice_(2004)_720p

Film numero 3.

Grown-ups, trettio år efter deras High School-examen, möts fem goda vänner upp för att fira
nationaldagen ihop. Allt kan hända, och det gör det också

http://tankafetast.com/torrent/3867-Grown_Ups_(2010)

There u go! :D
Några filmer jag rekomenderar åtminstone :)

MVH Jessica Johansson Kuronen








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback