30-01-2011

Hej hej!

Förlåt för att jag inte uppdaterat något, men har varit lite upptagen :D

Igår så for jag och umgicks med Linda, hon sminkade mig osv, vi for till hennes Kusin Annelie och jag fick två par skor jag ska ta kort på så fort jag kommer hem så jag kan visa er, FETT SNYGGA! :D
Vi satt hos Annelie tills ungefär halv 11, då gick vi på coop och köpte ostbågar och en cola, sen gick vi hem till mig så jag fick packa en väska för jag skulle sova hos henne :)

Sen for vi då hem till henne, såg två filmer :)
Pet Semitary
A walk to Remember

Båda filmerna tog oss tydigen 4 timmar att kolla på HAHA, för vi kom inte i säng förän klockan 6 på morgonen :d Var ganska kul ändå :) Så nu ska jag och Linda färga ögonbrynen och sånt där tjej stuff ;)

Aja såå nu vet ni att jag lever iallafall, fast är halvdöd, för jag är trött och irriterad för mobilnätet ligger nere, och för mig har det inte fungerar sedan klockan 10 igårkväll ;s Lite pist men får ta det med en nypa salt.. Så nu ska jag vara social med Linda :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Great site!!!

2012-01-03 » 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback