10-07-2011

Hej!

Kan inte hålla mig längre, måste berätta åt er!!!!!

Idag så kom min mor och väckte mig typ astidigt... och så sa hon att vi skulle åka till ONOFF och köpa en ny telefon till mig av mina busspengar till hösten dock osv men det gör inget, iallafall så vi köpte mig en ny telefon och den här blev det



Jag är sjukt nöjd och jag tror jag kommer vara det hela tiden, Android verkar vara väldigt bra osv!
Aja, efter det åkte vi hem iallafall och då efter ett tag for jag till coop för att möta Madde, hon köpte hårfärg och andra behövligheter så åkte vi hem till min mormor, var där en stund och kändes ju som att hela släkten var där, Robert den klantjäveln hade sparkat i en sten i tron om att det var en katt(dum jag vet..) och hade nu en stor blå stortå haha.. Sen cyklade vi hem till Madde och då färgade vi håret på henne då.

Hennes hår blev fan fint! Skiftar rött i solen och ja, det var sweet!
Efter det åkte vi hem till mig så jag och hon fick käka, sen nu för en stund sen åkte hon för att möta en snubbe hihihihiih, och nu ska jag se Stolthet och Fördom ( Pride and Prejudice )



MVH Jessica Johansson Kuronen





vill du ha några hundra extra läsare? :) skriv då enkelt bara en kommentar i inlägget här under så är du med och tävla om dem :) !!

http://www.kmilla.se/2011/july/dagens-blogg-1.html

2011-07-20 » 12:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback