22-07-2011

Nämen tjenis!

Okej för att reda ut det här på en gång, jag vaknade absolut inte nu, utan Madde ringde och väckte mig halv 3 ungefär, woho!

Kom iallafall väääldigt nyligt ut ur duschen så ska väl sätta på några Gossip Girl avsnitt nu när Madde gjort mig beroende hehe...

Ja juste! Inatt så for ju jag och Madde ut, hon kom med en taxi utanför mig så åkte vi till stan och var med Svesse, vi satt och skrattade åt något fult filmklipp om iphone 4 bla bla bla, orkar dessvärre inte förklara :)
Ja eh sen var vi ute en sväng och sen for jag och Madde hem då, jag satt uppe tills halv 6 då Mamma vaknade till och började gapa att jag ska gå och lägga mig, det är det dåliga med att ha datan i vardagsrummet för mamma sover här i vardagsrummet..



Förövrigt ska jag nog färga mitt hår sådär, blir nog bra det.

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback