24-07-2011

Hellu!

Ja, i helgen har jag varit med Hällan på fredagen, jag sov över dära och jagade mygg hela satans natten typ, trevligt va?
Vi var även förbi Daniel för Hällan skulle hjälpa honom att tona bakrutan, allting slutade med att Daniel blev fett less och rev lös ena delen, haha!

Igår så var jag då med Madde, vi var på fest hos Jocke igen och hade det trevligt ett tag, 2 tiden så började vi gå mot stan igen i regnet ehhe, så vi gick till max och tänkte värma oss men jo där var det ju fullproppat med folk så vi stod bara utanför och chillade.
Jag och Madde började prata med en kille som heter Marcus och han bjöd oss på efterfest eller ja, snarare efterhäng. Hans polare åkte hem direkt vi kom hem till honom och då spelade vi Kinect jag och han, Madde invaderade hans RUNDA säng och spikmattan och det var sjukt kul :)

Idag vaknade vi upp vid halv 3 nästan och då hade Mamma gjort mat åt oss, sen satt vi bara och tittade på Life of Ryan, sickt snygg kille jodå!
Vi gick senare till coop och köpte ingredienser till Tacos och så köpte vi godis, fett gott!









Nu ska jag fortsätta se Gossip Girl och evt ladda ner Life of Ryan, hehe...

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback