28-07-2011

Hej! :)

Ja idag vaknade jag klockan ett för er som vill veta!

Klockan 3 drygt åkte jag till mormor med Mamma och syster, så åt vi potatispalt med släkten, mys, älskar dom, ibland haha..

Mamma klippte och färgade även mitt hår där borta :)





Den röda färgen syns bäst i solljuset så därför ser det bara mörkt ut, men ja jag är nöjd iallafall :' )

Efter det åkte vi hem iallafall, jag bytte skor och cyklade till Madde, vi åkte till Donken och köpte mat till henne, såg på Pretty Little Liars och rensade en del av hennes kläder och nu är jag hemma och äter tacoskal, fuck va gott det är! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen





Hej vilken snygg sida du har! Fick en intressant läsning under kvällen :)



Du som har en bra blogg så tänkte jag fråga dig om du kunde vara snäll och rösta på mig i miss world.



Länken:

http://deltavling.missworldsweden.org/bidrag/929bad95-721b-4c19-a7f1-0459b516d65d



Du är jätte snäll som gör det! Puss<3

2011-08-11 » 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback