10-06-2011

Tjena tjena!

Sitter här hemma och funderar starkt på om jag ska gå och köpa polly, lät jävligt gott just nu ahha..

Dagen har spenderats här hemma, varit så sjukt varmt ute så velat hålla mig inne, dock for jag in till stan en sväng och fixade nya böcker att läsa :) Efter det for jag hem och handlade glass så jag kan göra milkshakes i helgen eftersom mamma är borta, så fick ju laga mat själv idag, blev Hamburgare och Kroketter, sjukt gott!

Ja nu håller jag på att kolla på en Fransk film, så här ser den ut.



På engelska blir namnet, Brotherhood of the Wolf. Inte kommit så lång in i filmen men kan deffinitivt säga senare vad jag tyckte om den :)

MVH Jessica Johansson Kuronen





Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-30 » 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback