12-06-2011

Hej!

Madde och Carl for just härifrån.
Dom kom hit för att jag bakade kakor, så vi hade kak kalas och drack lite hallonsoda. HAHA nä okej, ja men det var trevligt, även fast klockan är mycket, klockan är 3 just nu i skrivande stund.

Förövrigt blev mina ränder extremt vita och jag brände bröstkorgen och axlarna, trevligt nog.. Så får smörja för jämnan så att det går ner och att jag evt kan sola senare idag, blev lite av en drog ändå. Dock verkar det ska bli molnigt ute senare.

Jaja, innan Madde och Carl kom hit så var jag med Hällan några timmar, vi for runt stan och sen åkte vi till Ersnäs med Tommy, blev världens nostalgi tripp. Bodde nämligen dära i några år, det var även där jag träffade på Hällan för första gången, känns kul att man har kvar barndoms vänner i livet iallafall :)

Nu ska jag kolla facebook och alla mina bloggar, sedan gå och lägga mig, måste nog stiga upp tidigt imorgon så att jag tar mig upp för att kunna jobba på måndag, börjar ju sommarjobbet då på Örnäset Fritids, Madde fick ju det bästa sommarjobbet, vara ute på en båt till skärgården i dryga 2 veckor, är avis..



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback