19-06-2011

Hellu :)

Idag vaknade jag klockan 1, gode skönt att sova ut kan jag ju säga!

Gårdagen spenderades med Mattias aka Hällan ju, plus Robin och hans flickvän Melle :) Vi for runt överallt för att hitta en grillplats med ved, så vi åkte till Måtsund, dock kunde vi ha grillat dära men det var så mycket myror.. Så vi åkte till Ersnäs och tittade men hittade inget, vi åkte till Mörön, gud där har jag inte varit på många många år, säkert 10 år, så var lite kul ändå, när jag skaffar eget körkort ska jag köra ut till huset där jag bodde och få massa minnen tillbaka :)

Ja vi insåg sen att vi inte kunde hitta någon grillplats så vi åkte tillbaka till Kallax och grillade hos Robin, satt och prata om massa roliga grejer Hällan och Robin gjort osv osv, sen skjutsade Hällan hem mig och då kollade jag något True Blood avsnitt sen gick jag och la mig, var gode trött då! :)

Här är förövrigt bilden jag pratade om igår!



Det är nog det bästa inköpet jag någonsin gjort så jag är sjukt nöjd, den kostade bara 250 spänn på Gina Tricot så ja :' D Mamma säger att jag inte får gå ut i den men haha, i will do that someday ;)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback