25-06-2011

Hej! :)

Ja igår var det ju midsommar, den firade jag med Emma, Andreas, Anders och Alexander aka Balle.
Vi satt hemma hos Anders syster Sandra, Anders var barnvakt och dom satt och drack litegranna då, vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och hade super kul! Så tack för en trevlig kväll guys! :)

Idag så vaknade jag då halv 1 av att Andreas psykringer, steg senare upp för att jag itne kunde somna om...
Sen så kom jag och min syster på att vi skulle sätta upp det riktiga myggnätet för dörren, jo men hon hade ju klistrat fast det första myggnätet, så vi var tvungen att måla kanterna igen när vi slet bort det ( sprungit in i dom där jävla kanterna hela dagen.. ) och så kom vi på att ja vi målarna stolarna där ute!
Elin kom förbi även en sväng och kollade på när vi målade, sen gick jag och Jonna in för att förbereda maten, vi gjorde marinering och ska väl på något tag börja grilla kotletter eller vad det nu är haha..

Vi skulle klippa gräsmattan även men hon fick besök så ja :)



HAHA bjuder på den, orkar inte ta en ny bild så får bli en gammal.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback