06-03-2011

Hellu! :)

Ja som tur gick min feber ner!
Och jag gick ut och gick ute på byn vid halv 7 på morgonen, haha jag måste ju vara knäpp..

Vid 11 tiden for vi då hem, Vanen är den skönaste bilen som finns att åka i, sätena är så satans sköna, låg och vilade i stolen ett tag med musik på högsta nivån, låg även och läste lite i Breaking Dawn, längtar tills part 1 kommer på bio, IH!

Ja annars idag har det inte hänt mycket, Fredrik B kom förbi en sväng, vi kollade på The Descent, kan tydligen inte bli less på den, sen gick jag ut med Fredrik N och Oskar, det var awzum :)
Annars har jag bara suttit hemma och pratat lite med Madde om hur hennes tävling i Cheerleading gick, dom kom tvåa, dom tävlade mot ett lag.



Och nu ska jag gå och lägga mig i sängen ett tag och läsa, känner mig lite dåsig så lär väl somna sött med boken över ansiktet ;)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback