07-03-2011

Hellu! :)

Kollade just klart mitt avsnitt av Desperate Housewives.

Har bara suttit hemma sen jag kom hem från skolan, hade ju skola tills klockan 5 idag, lika jobbigt som vanligt men så är det, har snart bara ett år kvar att överleva i skolan then i'm ddddoooone! :D

Har ju inte hänt så mycket i mitt fina liv, pratade med Madde i över en timme i telefon om allt och inget, kändes som att vi bara pratat i drygt en halvtimme.
Vi ska och gyma imorgon har vi bestämt, har saknat det!

Har även en söt fundering i skallen!
Ska nog evt raka andra sidan av håret också, men jag vill ha en stjärna där med och då får jag vänta tills lilla Elin antingen kommer hit till luleå eller så far jag till Kalix en helg och chillar, who knows, men får se om det blir, än så länge är det en fundering ;)



Bara för att jag inte gillar bildlösa inlägg så slänger jag in denna bild på mig och min syster då vi var pluttiga som ni ser, hah min syster Johanna till vänster och antagligen jag till höger med fet putmage ;)

Och nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt -.-

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback