12-03-2011

Hej! :)

Usch har blivit jätte dålig på att uppdatera med något kul märker jag, ska försöka bättra mig!

Sitter just nu och tittar på Nelly.com efter nå härliga sommarskor eller nå sommarkläder, BAAAAM sa det bara och jag föll för dessa skor!

Gabela SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Gabela SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Båda är samma sko ju som ni kanske ser, men kan inte bestämma vilken färg jag vill ha!
Skorna kostar 399 kronor och dom kan du hitta här http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/accessoarer/skor/nelly-shoes-427/gabela-427673-80/
Funderar väldigt starkt om jag ska beställa dom (A)

Förövrigt skiner solen här i Luleå idag igen efter 2 dagars snöande, hoppas snön verkligen börjar försvinna nu även fast det bara är mars.

Vaknade även tidigt idag, klockan 9.... Trodde jag skulle få en sovmorgon men nej nej, så nu funderar jag på att tvätta fönstrena eftersom mamma gick coh klaga för någon dag sen att dom är smutsiga, hon är ju och jobbar och jag har inget bättre för mig att göra tills klockan 1 :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback