17-03-2011

Hej hej! :)

Ja, ännu en dag har spenderats i Arcus med några fina brudar från klassen och Andreas :)
Vi gick runt runt och hejjade på gymnasieeleverna som var där idag, dom blir så satans glada! :D

Efter vi varit där ett bra tag så for vi hemmåt, jag åkte hem och hämtade gymkläder och så for jag und Madde för att träna på Pontus, så sjukt nice! Och jag är riktigt stolt över mig själv, gjorde 100 magövningar i en maskin på en och samma gång! Aldrig hänt förut och det märks verkligen att jag börjar komma i form :' )

Imorgon har jag bara en lektion, teckenspråk.. Så jag och Emma har bestämt oss för att gymma efter den lektionen på Hälsans hus, känns rätt okej ;)



Älskar mitt ögaaa, nä men ska nog beställa linser en vacker dag då jag har råd!
Och nu ska jag kolla pååååååå



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback