17-05-2011

Hellu!

Hojja, idag var Änglasysters begravning..
Den var riktigt fin, och tack alla er som kom och kramade om mig och visade stöd, riktigt snällt!

Hennes kista var otrolig, alla blommorna, alla låtarna som spelades, minnena av henne flödade igenom mig och vissa gånger satt jag bara och log, som att hon satt där framför mig och log tillbaka, gud vad jag saknar henne..





Efter gudstjänsten gick jag, yasmina och robin till Kyrkogården och där la dom ner kistan, vi alla tog farväl och det var då det tog som hårdast, det var verkligen då som jag insåg att hon kommer aldrig mer komma tillbaka hur mycket jag än vill det, hur mycket jag än vill ringa henne och säga att hon ska sluta skämta, det här är inget skämt... Hon är verkligen borta..

Kramade om hennes mamma, pappa och bröder, dom är riktigt starka alla dom, och jag önskar dom hur mycket gott som helst i livet och att allting går dom väl <3

Jag är helt psykiskt slut nu, jag har gråtit till och från och jag känner att det är dags att sova en stund, drömma om min Mary, ge minnena till liv igen. <3

MVH Jessica Johansson Kuronen





Hej vad har hänt? :/

2011-05-17 » 18:56:25
» Jenny

Det var en fin begravning =,)

2011-05-18 » 08:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback