03-11-2011

Hej!

Sitter och kikar igenom bloggarna som vanligt, och såg dessa skor på Kenzas blogg, varsågod och köp dom åt mig tack!



Kostar ju bara ungefär 1700 men det är ju helt okej!!.....
Laddade ner Mysteriet på Greveholm serien, såg klart alla avsnitt på ungefär 2 timmar haha, ååh den är seriöst den BÄSTA julkalendern som hitills varit sedan jag föddes, minns ju dock inte dom första som var men annars ja :D

Nåväl, medans jag ändå håller på och säga vad jag vill ha så kan jag visa yttligare nå grejer jag vill ha! :)



Är en sucker för spets!!!!



Röda jeans, so sweet, passar så jävla bra ihop till svart spetstyg och high heels!



Och så en nice cardigan för att göra outfiten komplett!
Allt är hittat på Nelly.com, kan ju alltid önska mig det dära, fuck att jag har lågt om pengar nu dom framtida månaderna...
Aja nu titta klart filmen Flicka jag skrev om tidigare! Puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback