09-11-2011

Tja tja!

Hade en väldigt kort skoldag idag, skönt! Dock har jag det varje onsdag så det var ju inget nytt..

Aja, sedan jag kom hem har jag suttit och först och främst laddat ner något jävla skitskriv program som segade upp min dator som uta helvete, funderade helt allvarligt på att slänga ut skiten genom fönstret..
När det väl laddat ner så började jag skriva ett sponsringskoncept till en av sponsorerna, dock gav jag upp nu för ett tag sen för jag fattade ingenting på budgetbiten, ska prata med mina fina projektmedlemmar om det!

Nu sitter jag och skriver ner ett recept som Hannah lagt ut på sin bakblogg, klicka här så kommer ni till det receptet!

Nu ska jag gå och göra ännu mer skolarbete -.- känns ju hurtigt!
Hejs svejs!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback