10-11-2011

Hej!

ÅÅÅH ni förstår nog inte hur lycklig jag blev just!

Denna julkalender;



Kommer det komma en uppföljare till, julen 2012! :' D
15 år efter orginalet kommer det ÄNTLIGEN en uppföljare, jag kommer nog kunna dö lyckligt känner jag!

Aja igår, jag gjorde skolarbete efter skolarbete, ska fixa lite nu med Projektarbetet s¨vi kan boka möte med Almi! :) blir nog asbra!
Annars idag så hade jag utvecklingsamtal, och vad får jag se att min svenskalärare har skrivit? Jo att jag tydligen ska vara en "negativ ledare"! Ledare say what?! Ledare in my ass vafan, jag bossar tydligen över Emma och Hannah men allt detta gör min lärare BAKOM min rygg, ingen av dom lärare som varit på den lektionen har sagt till mig att dom tycker jag är en, backstabbers.

Ska fixa det dära med Sponsringskonceptet nu så häjrå!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback