12-11-2011

Hej hej!

Åh jag har typ legat i soffan hela dagen känns det som, legat och tittat på massa avsnitt av 16 and pregnant, Degrassi the next generation och Awkward, ska nog ta och ladda ner lite avsnitt av det känner jag! :D
Aja kom just upp ur ett bad, hela min kropp är stel som en pinne och jag dör halvt nämen..

Känner ni som jag att ni vill ladda ner dessa serier kan ni göra det på dessa länkar

Awkward

Degrassi: The next generation

Orkar inte leta efter någon bra länk till 16 and pregnant, men det hittar ni väl själva isåfall :)
Så nu ska jag börja ladda ner Awkward iallafall ;D



MVH Jessica Johansson Kuronen






Vinnaren i min Alla krossade hjärtans dag tävling är korad.. Kolla in i bloggen om det var du som vann! :)

Kram

2011-11-13 » 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback