16-11-2011

Hejsan! :)

Ja, skoldagen var jävligt chill, satt mest på biblioteket och sökte fakta om tourettes syndrom med Andreas och Carro, och så såg vi tidigare en film om utvecklingsstörning, typ hur det var förr i tiden osv, ganska hemskt ändå..

Nåväl sitter och tittar på denna film



Trodde verkligen inte den skulle falla mig i smaken, men det gjorde den! Andra gången jag ser den nu på 2 dagar, inte illa ;) haha..
Har även klickat hem två filmer från Lovefilm som förhoppningsvis kommer hem i brevlådan snart, håller också på att signa mig på Buzzador som testpilot, verkar ju vara kul att vara det! :)

Nu ska jag iallafall göra nå ätbart, se film film, signa klart mig på sidan och kanske ta ett bad sen, lät mys för imorgon är det en dag med BF ettorna, hoppas dom kommer gilla våra lekar HAHA..

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback