28-11-2011

Hej hej!

Ja, jag skippade skolan idag, mådde fett dåligt på morgonen, typ knivar i magen (Y)
Istället har jag städat mitt run, fått upp en hylla och en lampa som stått och samlat damm i några år haha..
Nu luktar mitt rum asgott, och det är ommöblerat! Härligt :)









Höhö säpo blev ledsen för att jag inte ville leka med hans slemmiga koalabjörn som han ändå vill ha tillbaka och morrar åt mig haha! :D
Nåväl måste gå och leta i mitt rum efter nå cp papper så jag kan utvärdera min film jag ska ha sett tills imorgon! ;o stressad chey.

MVH Jessica Johansson Kuronen





saaaaaaaaaaaatan va filmer eller vad det är! :D

Å super fint där vid hyllan å spegeln, ge mig! :D



2011-11-29 » 17:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback