29-11-2011

Hej!

Ja skolan gick fan jääävligt segt idag, hade prov i kanske 2 timmar totalt, var sickt tråkigt.
Drog till mormor efter skolan och tänkte lämna igen husnyckeln till kalix men icke det, ska dit i helgen igen själv, ska bli skönt! :)

Nåväl, måste visa er dessa två otroligt fina låtar, den första är en Mashup, sjukt bra röst har bruden!



Och här är orginalet av Lighters, fina Bruno Mars sjunger refrängen i den <3



Ja, vad annars, ja jag la ju ut bilder från mitt nyystädade rum igår, är sjukt nöjd och imorgon ska min syster tatuera mig, och ska kanske gå på bio, hm fick hem min bio biljett idag från Mr Deal så ja :D
Nu ska jag se om någon av mina serier har släppt något nytt avsnitt!

MVH Jessica Johansson Kuronen





jättefina låtar!

2011-11-29 » 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback