04-10-2011

Hej hej!

Ja idag såg vi en till teater, den var absolut inge bra och jag mådde inge bra heller så kan ju ha något med det att göra, hojja, satt och hade spykänsla hela tiden..
När vi gick till skolan för att äta åt jag 2 tuggor, slängde maten och spydde, mums.

Sen krigade vi in på en trång jävla bussjävel ut till helvetes Karlsvik för att Orientera, tacka gud att det inte regnade då jag och Sanna var ute i skogen, fyfan aja men det gick super bra och vi hittade alla 10 kontroller.
När jag kom hem spydde jag igen, tog ett bad, såg en film, ska se mer film, pröva äta höhööhöhöh har inget att skriva.

FÖRESTEN!!!!!!!!

Vet inte om jag berättat om mitt Projektarbete jag ska göra med Carro, Hannah, Emma??
Ah det heter då Lilla Körslaget, dock kanske jag inte ska skriva ut för mycket så det får vara så.
Vi håller på att fixa sponsorer just nu och vi ska på möte nästa vecka med Peka, så jag hoppas allt går vägen för jag är aspeppad på det här! :D



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback