11-10-2011

Hej!

Ja, idag fick vi sluta klockan 12, jag Emma och Hannah satt dock kvar och ringde till Ica Maxi och Coop Konsum för att leta sponsorer, så nu när jag kom hem har jag ätit först och främst det godaste som finns! Tacotallrik!!! <3

Aja ja, så jag har mailat två företag om sponsring och det känns verkligen som att vi kommer frammåt i Projektarbetet, jag är så himla taggad inför detta!!
Vi lämnade in våran affisch idag till Media, den ska tydligen vara klar innan höstlovet och jag längtar efter att få se den!

Igår så var vi på en föreläsning, ja hon var skånsk och jag fattade inte ett skit av vad hon sa så jag satte mig och läste istället haha och spelade wordfeud.

Nä nu ska jag slänga mig i ett bad och läsa massa bra böcker, hejrå!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback