16-10-2011

Hej hej!

Ja igår var jag och Carro på Modell för en dag, och ja det var verkligen för en DAG!
Vi satt först och främst och väntade på att bli sminkade i 3 timmar ungefär, efter det väntade vi yttligare typ 1 timme för att bli fotade, sedan blev vi fotade i ungefär 1 timme, sen fick vi vänta igen ett bra tag för att se våra foton och välja ut dom, hela köret tog 6 timmar, jag var helt slut!

Jag valde iallafall 10 bilder, och en gruppbild på mig och Carro, 10 bilder kostade 1900 och en gruppbild kostade 900 FYFAN va dryrt men ja, jag tog det iallafall..
Så nu tänkte jag lägga ut dom haha..

























Haha den där låten spelades medans vi var där och jag stod och dansade lite, hehe.
Läskigt nog är jag lik min syster på bilderna, JA JONNA DET ÄR VI!! Du kan inte förneka det.

MVH Jessica Johansson Kuronen





Meeeeen snygg!

2011-10-16 » 18:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback