18-10-2011

Hej hej!

Åh härligt liv jag har, jag är ledig imorgon!
Dock, jag och min fina arbetsgrupp ska till Almi på möte kl 10, sen ska vi ut till skolorna och informera om projektarbetet, jag längtar verkligen tills det här blir av!

Dagen har spenderats i skolan och i sängen haha, jag somnade efter jag duschat...
Nåväl, håller på att töja andra örat nu så strax har jag 14 mm dära, en töjning kvar sen har jag båda mina tunnlar <3 ska älska dom livet ut med tanke på att dom kosta 500 spänn typ, fyfan!



Nu ska jag göra mina läxor för en gångs skull och kanske plugga till engelskaprovet jag har på fredag... Är redan äckligt skolless, men det är lov snart och efter lovet är det inte många veckor tills jullovet och då har redan en termin gått och då har jag halva terminen kvar tills studenten!
Nu läxor då, innan jag tappar motivationen..

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback