03-09-2011

Hej hej!

Ännu en skolvecka avverkad och jag är fan redan less, nåväl.
I måndags beställde jag min studentmössa, jag kan knappt själv förstå att det är sista året jag går, innan jag går ut skolan nästan för gott. Jag har ju mina planer på att läsa till lärare på universitetet till hösten, men jag vet fan inte hur jag vill göra, fml liksom.

Aja ikväll ska jag ut med Madde och några till så som det ser ut just nu, ska bli kul att få komma ut ur lägenheten då jag stänger in mig på veckorna pga lathet, jag ligger nog och sover hela dagarna då jag kommer hem från skolan och sen hela natten, haha nå fel måste det ju vara på mig..

Förövrigt så måste jag visa mitt cpryck jag fick iförrgår ;)



Jag rakade av mit nästan halva håret, såg snyggare ut på en annan brud men äh skitsamma, he blir nog nice hur som helst och blir nog mer nice när det växt ut mer eller nå, idno hehe!

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback