26-09-2011

Hej hej!

Åh fyfan va skönt!!!
Jag var nyss och tränade, och ja alla spänningar släppte totalt!

Sprang 2 kilometer, sen tränade jag styrke hela kroppen, love it!

Aja idag, var i skolan tills 4 drygt, sen for jag och lånade böcker, sen åkte jag hem, var hemma en stund och sen åkte jag då och tränade, helt okej.
Har även börjat spela ett spel som heter Wordfeud som ser ut såhär;



Spelet går alltså ut på att skriva ut en massa ord, man spelar mot en annan spelare och det här spelet är fan beroendeframkallande, har spelat det hela dagen igår och idag, älskar det! Dock det enda dåliga är att man inte kan stänga ner ett spel om inte personen skrivit något på 72 timmar, känns värdelöst då jag har massa oavslutade spel på listan...

Aja om ni nu laddar ner detta spel och gör en användare, lägg till mig och spela!! Pumpkinslayer heter jag där!

Nu ska jag se klart Vampire Diaries och sedan duscha, luktar nog inte så gott haha hejdå.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback