10-04-2012

Hej!
Ja jag är i Skellefteå nu som ni säkert kommer se på hur inläggen ser ut.. Jävla A's dator som hatar min blogg hha.. Nåväl, jag kom ju hem från Kalix igår, hann vara hemma en timme ungefär innan jag sprang till bussen till stan för att sätta mig på bussen till Skeå..
Är ju gode less på att åka buss, förra måndagen åkte jag cirkus 15 timmar buss på en dag, åker 40 min tisdag, onsdag och torsdag plus att jag åkte till Kalix på torsdagen buss som tog 1:30, så ja jag åkte massa buss förra veckan, jävligt less!
Aja, just nu ligger jag i sängen och mojsar mig, väntar på att sega Hannah ska logga in på fejjan och prata med mig om GBG, blir nog dit vi åker istället, jag och Hannah ska tatuera oss ;) Så ja, jag ska även kika på klänningar och skicka dom till mamma haha, hon blir nog glad. Annars ska jag nog bara till affären och köpa lite godis :' D
MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback