11-04-2012

Tja!
Har inte så mycket att berätta för er, jo, hittade en klänning igår, så tog den slut, vet ni, jag ska byta kön eller klä mig i fucking jeans och kavaj på studenten haha, börjar bli nådigt less på detta letande..
Annars idag ska jag fortsätta leta klänningar, gå och handla lite och kanske städa, ser ut som ett bombnedslag här enligt mig.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Förövrigt, idag är det min pappas dödsdag, så ska tända lite ljus i lägenheten för honom.
7 år har redan gått, det känns ganska sjukt ändå.
Ni som läst min blogg länge bör veta hur allt ligger till mellan mig och min pappa osv.
Jag kände ju som inte min pappa så bra pga diverse saker, men det betyder inte att jag inte saknar honom, för det gör jag, jag hade gärna behövt en faderfigur i mitt liv, men jag tycker min mamma har gjort världens bästa jobb att uppfosta mig och min syster utan honom, vi har blivit självständiga kvinnor(haha kvinnor låter så vuxet..)
Älskar dig <3
MVH Jessica Johansson Kuronen





Jag finns & det vet du! <3

2012-04-11 » 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback